Jumat, 21 September 2018

Ternion - pertukaran hibrid Crypto dan pintu masuk saudagar dan perkhidmatan bersepadu

Hasil gambar untuk ternion bounty

Ternion pertukaran mata wang Crypto, ditubuhkan pada Estonia, menawarkan penyelesaian kelas pertama kepada proses Cellar pengekodan dan penyulitan, dan pendapatan. Setelah diperoleh penyulitan lesen kebenaran sama NASDAQ, platform pertukaran untuk melancarkan peranan mereka sepenuhnya ternion OÜ 2018.

Tiga lajur Ecosistema etnik ternion Exchange ternion membazir dan ternion ternion Tabung Likuion. Platform menggabungkan rangka kerja keselamatan tradisional dan dalam ternion kewangan

Dalam pertukaran cryptocurrency. Ternion menawarkan peserta peralihan yang mudah antara yang lama dan mata wang dunia baru Cryptocurrency ia. Disebabkan oleh peningkatan mudah tunai di bursa berpusat dan berpusat termasuk Bursa platform pertukaran ternion (DEX).

jumlah permodalan pasaran meningkat sebanyak $ 600 bilion kepada negara mata wang Cellar, bertentangan dengan harapan pada bulan-bulan terakhir 2017. Walaupun BitCoin adalah satu komponen penting dalam pertumbuhan, peningkatan lebih daripada $ 200 bilion setahun, banyak cara lain cryptocurrency (Altcoins) dalam trend umum yang sama. Pada masa yang sama puncak jumlah dagangan pada masa yang sama ia berkembang lebih daripada 50 bilion dolar. 24 jam dalam jumlah yang sama dengan NYSE klinikal CNN. Permintaan yang semakin meningkat untuk platform perdagangan pertukaran mengalami lebih ramai Dos (Denial of Service), kerana tidak ada infrastruktur untuk mereka disediakan mengikut jumlah dagangan peningkatan pesat. Kesan dianggap berbahaya bagi pengguna akhir;



Crypto adalah pertukaran ternion hibrid dengan phytomass dan pintu masuk perkhidmatan bersepadu dengan penjual.

Ternion Exchange adalah bahawa ia boleh disesuaikan, yang membolehkan berpusat dan Crypto dilesenkan dengan perdagangan, kriptografi, dan kriptografi. HIT dalam perlumbaan, akan menjadi pertukaran hibrid. Ini terpencar untuk memudahkan pertukaran berpusat.

harga semasa proses pelupusan lobak ternion boleh dihasilkan oleh pembekal, dan juga pengguna kad. Pengguna juga boleh menggunakan kad debit untuk membayar pembekalnya, diadakan atas. Pembekal boleh memilih untuk menerima wang atau barangan dan perkhidmatan dengan cara Crypto ternion API pelaksana kaedah pembayaran. Ini adalah tin dari nisbah pertukaran sebelumnya.

Posterior sebahagian daripada kecairan dan berikanlah kepada orang lain, ternion menyokong dua contoh itu daripada proses institusi. Dana juga bertanggungjawab untuk keuntungan syarikat pemasaran di tapak pada suku, dan membakar mereka untuk melawan inflasi. Dana ini juga mengekalkan satu perempat lebih daripada koleksi dana yang ada untuk dunia yang mempunyai pengembangan mudah tunai ternion pada masa hadapan.

Trend pasaran Crypto yang seolah-olah menjadi jumlah dagangan Crypto-pertukaran. Beliau ditempatkan tiga di bahagian atas pertukaran pasaran saham, Bitmex dan Okex Binance cara: pertama, menurut apa yang kawasan yang baru, dan tidak menawarkan diri untuk seni tocrypto-perlu kita lakukan.

Terdapat, bagaimanapun, hanya menjadi peringanan seni Crypto-to-tua yang telah membaca buku ini dalam pertukaran Crypto Crypto-kurang daripada yang baru. Kraken, sebagai contoh, melaporkan 11 Kedudukan CoinMarketCap, walaupun pada masa yang ia mula beroperasi Crypto mega-perhimpunan.

Majoriti buku tempat baru untuk penyeberangan bursa tidak memberi wang kepada bank, serta Huober Binance. Terdapat, bagaimanapun, berlaku di pasaran pertukaran untuk kekurangan Crypto. Saya tahu pasti pertukaran Crypto menjadi titik perubahan bagi pasaran.



Hasil daripada mekanisme adalah sama dengan semua fail dalaman ekosistem mesin, untuk meletakkan ternion Likuion pengeluaran Dana. Sifat model di ternion pasaran kewangan bergantung kepada bantuan cecair ternion mengambil keputusan ternion fungsi dan kebolehgunaan. Cara terbaik untuk sebab, dan yang berfungsi sebagai seorang tentera yang anda mempunyai dengan Allah tenggelam dalam ekosistem telah dipilih untuk verto ternion ternion kemurahan hati simbol ternion TRN yang dikenakan. teknik TRN isyarat berguna permintaan yang meningkat, yang mengembalikan tertutup penciptaan ekosistem, bekalan dan permintaan.



Future ternion platform sebagai platform generasi pertama, yang menyediakan penyelesaian kepada soalan masalah dengan pelabur, yang tidak dapat berada di dalam masa, dan dia telah berubah semua kriptoresursa masa, atau di up biasa dan penurunan harga berlaku pada kriptografi itu, di tempat ini, dan diminta daripada pengguna yang berpotensi yang telah disediakan itu kepada kemas kini automatik dari peranti telefon mudah alih, terutamanya meninggalkan dunia tanpa sebarang tindakan. Mereka cuba untuk mewujudkan ekosistem untuk conceptualize manfaat bersama dan peniaga di kalangan pengguna, dan juga untuk terus mengekalkan tahap jualan yang kukuh. Dalam usaha untuk menyelesaikan kesukaran, yang telah dijalankan banyak kali dilihat oleh beberapa pekerja, ternion datang kepada keputusan, untuk menyediakan platform untuk memahami penyelesaian membantu meningkatkan produktiviti, dan memudahkan akses kepada hujah-hujah.

Untuk maklumat lanjut:

Laman Web: https://ternion.io
Kertas putih: https://ternion.io/TernionWhitepaper_en.pdf
Facebook: https://www.facebook.com/ternionofficial
Twitter: https://twitter.com/ternionofficial
Telegram: http://t.me/TernionOfficial
ANN: https://bitcointalk.org/index.php?topic=4623236.msg41743899#msg41743899
https://ternion.io/?utm_source=bitcointalk&utm_BLOG=bounty

Bitcointalk: https://bitcointalk.org/index.php?action=profile;u=1637615
TERNION ID: KIT549
ETH: 0x4a9957c05f4a2ff75c2FD44Fe026Cf31A9EdcE53

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

DRIFE는 분산 된 nexgen 플랫폼입니다.

DRIFE 란 무엇인가? DRIFE는 운전자, 통근자 및 지역 사회 개발자를 포함하여 생태계의 가치 창출자에게 힘을 실어주기 위해 블록 체인이 지원하는 분산 형 네비게이션 플랫폼입니다. DRIFE는 기존 비즈니스 모델을 혼란에 빠뜨리고...